VRCOT
Imersivní média, jako je virtuální, rozšířená a smíšená realita, představují rychle se rozvíjející m
Působiště: Praha
Kontaktní údaje
tomas@vrcot.cz
+420 602 957 530
Biografie
Imersivní média, jako je virtuální, rozšířená a smíšená realita, představují rychle se rozvíjející marketingový a obchodní nástroj.
Tyto inovativní technologie budou hrát významnou úlohu v propagaci značek a prodeji produktů globálnímu publiku, přičemž geografické hranice nebudou hrát roli. Nebudou to přitom jen nadnárodní značky s velkými budgety, kdo si bude moci tyto technologie dovolit. AR, VR a MR se stanou dostupnými i pro menší firmy, a to i díky síti 5G.
Projekty
Výstava Rozum versus cit² představila historii průmyslového designu v letech 1959-1992 ve Zlíně. Její klíčovou součástí byla mobilní aplikace s rozšířenou realitou (AR). V ní návštěvníky výstavou provázel hologram kurátora, návštěvníci mohli vést interaktivní rozhovor s avatarem slavného designéra nebo si mohli projít celou výstavu s komentářem kurátora v AR i na dálku, ze svého domova nebo kanceláře.
Pro Archeologický ústav Akademie věd České republiky jsme připravili dvě imersivní videa zobrazující život Germánů a Římanů na území dnešní České republiky. Fotogalerie z natáčení zde.
Dvě interaktivní imersivní videa a mobilní aplikace pro jednu z nejznámějších světových značek piva, Budweiser Budvar, a to ve Velké Británii. Získejte informace o postupech a přísadách, které dávají vzniknout tomuto jedinečnému a světově proslulému českému ležáku. Tato prohlídka vás zavede z náměstí v Českých Budějovicích a chmelových polí v Žatci přes pivovar Budvar až dolů do sklepů, kde sládci z pivovaru Budvar nechávají zrát své pivo sedmkrát déle než v kterémkoli jiném pivovaru. Tato prohlídka se věrně blíží návštěvě pivovaru, aniž byste tam skutečně byli!
Přinášíme zcela nový způsob prezentace předností business class v letadlech společnosti Lufthansa. Prohlédněte si Boeing 747-8 v celé jeho kráse a rovněž i jeho nová sedadla v business class. Stačí otevřít tuto aplikaci a dotykem prozkoumat všechny úžasné funkce v praxi. Aplikace byla vytvořena pro společnost Lufthansa Czech Republic pro použití v kombinaci se speciální propagační pohlednicí Magic Card.
Odkazy
Chcete se zapojit?
Má vaše instituce zájem podílet se na inovaci českého muzejního prostředí? Realizujete nebo plánujete v současné době projekt, který překračuje tradiční přístupy uplatňované v našich expozicích či muzejní edukaci? Či se chcete nezávazně zúčastnit aktivit naší platformy?
Obraťte se na nás prostřednictvím mailu muzeum@nafilm.org
NaFilM, Jungmannova 748/30, Praha 1
telefon: +420 603 195 998